Teads haalt recordomzet in 2018

Teads, het Global Media Platform, kondigt recordresultaten aan voor het jaar 2018 met een omzet van 365 miljoen euro, een stijging van 30% ten opzichte van het voorgaande jaar. Het bedrijf heeft voor het zesde jaar op rij een positieve EBITDA en bereikt wereldwijd nu wereldwijd 1,4 miljard gebruikers. In België telt Teads 8 miljoen unieke bezoekers per maand, goed voor 83% van de Belgische internetgebruikers.
“Er is in onze sector een groeiende behoefte aan brand-safe alternatieven voor de reuzen van door gebruikers gegenereerde content: Facebook en YouTube. We zijn verheugd dat adverteerders en uitgevers Teads als een krachtig en vertrouwd alternatief zien,” zegt Pierre Chappaz, executive chairman van Teads. “Ons enorme bereik, onze nieuwe strategische partnerschappen en onze uitgebreide visie weerspiegelen de evolutie van premium advertising in 2018.”
In 2018 diversifieerde Teads zijn productaanbod met de ontwikkeling van zijn viewable display- en performance-advertentieoplossingen, die samen nu bijna 20% van de omzet van het bedrijf vertegenwoordigen. Het platform stelde ook een significante toename vast in het gebruik van zijn Ad Manager.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]