Teads haalt recordomzet in 2018

Teads, het Global Media Platform, kondigt recordresultaten aan voor het jaar 2018 met een omzet van 365 miljoen euro, een stijging van 30% ten opzichte van het voorgaande jaar. Het bedrijf heeft voor het zesde jaar op rij een positieve EBITDA en bereikt wereldwijd nu wereldwijd 1,4 miljard gebruikers. In België telt Teads 8 miljoen unieke bezoekers per maand, goed voor 83% van de Belgische internetgebruikers.
“Er is in onze sector een groeiende behoefte aan brand-safe alternatieven voor de reuzen van door gebruikers gegenereerde content: Facebook en YouTube. We zijn verheugd dat adverteerders en uitgevers Teads als een krachtig en vertrouwd alternatief zien,” zegt Pierre Chappaz, executive chairman van Teads. “Ons enorme bereik, onze nieuwe strategische partnerschappen en onze uitgebreide visie weerspiegelen de evolutie van premium advertising in 2018.”
In 2018 diversifieerde Teads zijn productaanbod met de ontwikkeling van zijn viewable display- en performance-advertentieoplossingen, die samen nu bijna 20% van de omzet van het bedrijf vertegenwoordigen. Het platform stelde ook een significante toename vast in het gebruik van zijn Ad Manager.
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]