Teads ontwikkelt AR format voor lancering Samsung Z Flip 4

Crea / News

Voor het eerst in België lanceert Teads een Augmented Reality-campagne om de nieuwe FlexCam-functie van de Samsung Z Flip 4 te promoten. Met de technologie, ontwikkeld door Teads Studio, de creatieve tak van Teads, kan Samsung de kracht van AR benutten om een meeslepende reclame-ervaring met de telefoon te creëren en zo een betere betrokkenheid te genereren. Gebruikers kunnen dan de nieuwe FlexCam-functie van Samsung bekijken in een premium omgeving.
Met behulp van de unieke technologie van Teads is voor Samsung een 3D-model van de nieuwe telefoon nagemaakt, zodat gebruikers de functie zelf kunnen ervaren. Gebruikers leggen elk moment vast vanuit een nieuw perspectief, de beweeglijke hoek maakt verbluffende groepsfoto's, selfies of video's mogelijk. Dankzij dit nieuwe formaat, dat beschikbaar is op de Teads-inventaris, kan Samsung profiteren van een enorm bereik van 7,3 miljoen internetgebruikers per maand in België en wordt de augmented reality-ervaring uitgebreid tot buiten de specifieke platforms. Deze innovatie vereist geen voorafgaande installatie, aangezien ze rechtstreeks binnen de reclame-inhoud wordt uitgevoerd, binnen een premium omgeving. "We zijn verheugd dat we dit nieuwe Augmented Reality-formaat voor Samsung hebben ontwikkeld, omdat het toekomstige kopers in staat stelt een technologische innovatie te ervaren via een levensecht 3D-model. Met deze nieuwe innovatie kan Samsung meer aandacht van de gebruiker genereren", aldus Vincent Legros, Head of Studio bij Teads France & Belgium.

"We vertrouwen al enkele jaren op de diensten van Teads voor de lancering van Samsung-vlaggenschip. Onze verwachtingen zijn hooggespannen en we leggen de lat steeds hoger, op zoek naar een 'nooit eerder vertoond' effect. Voor deze samenwerking waren we onder de indruk van het technische en creatieve niveau in de perfecte integratie van de USP "Flex Mode" van de Galaxy Z Flip4," zegt Michael Wantens, Digital ATL Manager van Samsung België.