Team Lewis verwelkomt acht nieuwkomers

News / People

Team Lewis is nog naarstig aan het werk in de laatste weken van 2021, maar kan nu al terugblikken op een geslaagd jaar. Het PR- en marketingbureau wist haar klantenportefeuille de voorbije twaalf maanden uit te breiden met 25 nieuwe klanten. Om die allemaal de beste service te bieden, trok Team Lewis acht nieuwe talenten aan. 

“We wisten enkele interessante nieuwe merken aan ons lijstje toe te voegen”, zegt Jeroen Rigole, vice-president Team Lewis België & Frankrijk. “We stonden al sterk in sectoren als Tech, Mobiliteit en (E-)Retail en wisten nog meer te diversifiëren naar bijvoorbeeld Food, Hospitality en HR-services. Daarnaast hebben heel wat van onze bestaande klanten de samenwerking verlengd of zelfs uitgebreid omdat we erin slagen om hen te blijven verrassen. Het totaalplaatje maakt dat we onze omzet – in ons fiscaal jaar dat van augustus tot augustus loopt – met meer dan 25 procent zagen stijgen.”

Naamsverandering: nadruk op de term ‘Team’

Om een groeiende klantenportefeuille met de passende service te ondersteunen, trok Team Lewis de voorbije maanden al de arbeidsmarkt op. Het trok acht nieuwe gezichten aan met uiteenlopende talenten. Die zorgen voor een frisse vibe en vullen het al aanwezige team verder aan. Het PR- en marketingbureau kan met vertrouwen de toekomst tegemoet kijken omdat het op een versterkt en veelzijdig legertje van enthousiaste en ervaren consultants kan rekenen. “Dat is meteen ook de reden waarom Lewis Communications in 2021 werd omgedoopt tot team Lewis”, legt Jeroen Rigole uit. “Onze mensen zijn de core en de kracht van Team Lewis. Zij vormen het kapitaal van ons bedrijf en daarom kozen we ervoor om de nadruk meer op de term ‘Team’ te leggen.” De acht nieuwkomers: accountmanager Mailien Nguyen, digital executive Anouk Van Look, accountmanager Thomas Verburght, content executive Eline Bogaerts, account executive Lise Schroë, account executive Cato Maselis, accountmanager Anouk Schnaphauf en office manager Cynthia Verlee.