Het digital team dat instaat voor de commercialisering van de websites van Roularta Media Group heeft drie nieuwe krachten aangetrokken. Zij opereren binnen het nationale sales team onder leiding van national sales director Mireille De Braekeleer.
Silvia Miceli, die prat kan gaan op jarenlange ervaring bij Metro, DPG, RTVM en Trustmedia behartigt de sectoren Health, Services, Telecom, Automotive & Mobility, Energy, Classifieds, Betting, Publicity, Real Estate, Public Sector, Tourism en Finance.
Matthias Vanspauwen, ex-Family Service Belgium, is verantwoordelijk voor de sectoren Living & Garden, Beauty, ICT, Food, Beverage & Retail, Fashion & Accessories en Multimedia.
Marine De Mol, ex-Mediafin en Mediabrands, staat klaar voor alle digitale vragen van de mediabureaus Space, Mediabrands, OMD, Zenith (Vivaki), Havas, Robert&Marien, Dentsu en voor digitale IO en programmatic aankopen.
Met ancien Wim Van Cauwenberghs, die zich bekommert om de mediabureaus RCA, Zigt International, GroupM, Mediaplus, Blue2Purple en digitale IO & programmatic aankopen, en Lara Chammah (ex- IP, Produpress en Beweb), die het team aanstuurt als head of digital ad solutions, is het team helemaal compleet en paraat om een antwoord te bieden op mogelijke digitale vraagstukken die adverteerders of mediabureaus hen voorleggen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]