Team Roularta Digital Ad Solutions is compleet

News / People

Het digital team dat instaat voor de commercialisering van de websites van Roularta Media Group heeft drie nieuwe krachten aangetrokken. Zij opereren binnen het nationale sales team onder leiding van national sales director Mireille De Braekeleer.

Silvia Miceli, die prat kan gaan op jarenlange ervaring bij Metro, DPG, RTVM en Trustmedia behartigt de sectoren Health, Services, Telecom, Automotive & Mobility, Energy, Classifieds, Betting, Publicity, Real Estate, Public Sector, Tourism en Finance.

Matthias Vanspauwen, ex-Family Service Belgium, is verantwoordelijk voor de sectoren Living & Garden, Beauty, ICT, Food, Beverage & Retail, Fashion & Accessories en Multimedia.

Marine De Mol, ex-Mediafin en Mediabrands, staat klaar voor alle digitale vragen van de mediabureaus Space, Mediabrands, OMD, Zenith (Vivaki), Havas, Robert&Marien, Dentsu en voor digitale IO en programmatic aankopen.

Met ancien Wim Van Cauwenberghs, die zich bekommert om de mediabureaus RCA, Zigt International, GroupM, Mediaplus, Blue2Purple en digitale IO & programmatic aankopen, en Lara Chammah (ex- IP, Produpress en Beweb), die het team aanstuurt als head of digital ad solutions, is het team helemaal compleet en paraat om een antwoord te bieden op mogelijke digitale vraagstukken die adverteerders of mediabureaus hen voorleggen.