Het Naamse bureau Hungry Minds ontwikkelde een win-winconcept voor TEC en het bekende attractiepark Walibi naar aanleiding van de lancering van de nieuwe buslijn Conforto 3.
Die lijn verbindt Brussel met het parkeerterrein van Walibi (via de pechstrook van de E411). Snelheid, de sensatie die je beleeft als je de file voorbijrijdt, collectieve emoties: de voordelen van deze nieuwe lijn evenaren die van een heuse attractie. En dus wordt die nieuwe lijn voorgesteld als... nieuwe attractie van Walibi.
Conforto 3 : la nouvelle attraction du TEC qui dépasse les bouchons ! from Groupe TEC on Vimeo.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]