TEC en Walibi openen nieuwe attractie

Het Naamse bureau Hungry Minds ontwikkelde een win-winconcept voor TEC en het bekende attractiepark Walibi naar aanleiding van de lancering van de nieuwe buslijn Conforto 3.
Die lijn verbindt Brussel met het parkeerterrein van Walibi (via de pechstrook van de E411). Snelheid, de sensatie die je beleeft als je de file voorbijrijdt, collectieve emoties: de voordelen van deze nieuwe lijn evenaren die van een heuse attractie. En dus wordt die nieuwe lijn voorgesteld als... nieuwe attractie van Walibi.
Conforto 3 : la nouvelle attraction du TEC qui dépasse les bouchons ! from Groupe TEC on Vimeo.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]