Tec7 en mortierbrigade maken radio die blijft kleven

Tec7 schakelde Mortierbrigade in om hun merk te versterken bij onze noorderburen met een radiocampagne. Daar is Tec7 veel minder bekend in de bouwsector dan bij ons. Om dus duidelijk te maken dat Tec7 echt alle materialen muurvast aan elkaar hecht, creëerde het bureau een radioconcept dat het medium op een slimme manier gebruikt om reclameblokken netjes aan elkaar te plakken. De spots zijn vanaf deze week on air in Nederland en worden ’s ochtends vroeg uitgezonden, wanneer professionals uit de bouwsector de baan op gaan.
Credits
Client team: Marketing Novatech Tec7
Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost Berends
Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten & Frédéric Delouvroy
Lead Producer: Margaux Mariëns
Producer: Quentin Donckerwolcke
Media & Communication
Strategist: Chenling Zhang
Soundstudio: Het Geluidshuis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]