Tec7 en mortierbrigade maken radio die blijft kleven
Tec7 schakelde Mortierbrigade in om hun merk te versterken bij onze noorderburen met een radiocampagne. Daar is Tec7 veel minder bekend in de bouwsector dan bij ons. Om dus duidelijk te maken dat Tec7 echt alle materialen muurvast aan elkaar hecht, creëerde het bureau een radioconcept dat het medium op een slimme manier gebruikt om reclameblokken netjes aan elkaar te plakken. De spots zijn vanaf deze week on air in Nederland en worden ’s ochtends vroeg uitgezonden, wanneer professionals uit de bouwsector de baan op gaan.
Credits
Client team: Marketing Novatech Tec7
Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost Berends
Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten & Frédéric Delouvroy
Lead Producer: Margaux Mariëns
Producer: Quentin Donckerwolcke
Media & Communication
Strategist: Chenling Zhang
Soundstudio: Het Geluidshuis
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]