Tec7 en mortierbrigade maken radio die blijft kleven

Crea / News

Tec7 schakelde Mortierbrigade in om hun merk te versterken bij onze noorderburen met een radiocampagne. Daar is Tec7 veel minder bekend in de bouwsector dan bij ons. Om dus duidelijk te maken dat Tec7 echt alle materialen muurvast aan elkaar hecht, creëerde het bureau een radioconcept dat het medium op een slimme manier gebruikt om reclameblokken netjes aan elkaar te plakken. De spots zijn vanaf deze week on air in Nederland en worden ’s ochtends vroeg uitgezonden, wanneer professionals uit de bouwsector de baan op gaan.

 

Credits

Client team: Marketing Novatech Tec7

Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost Berends

Brand Design Director: Philippe De Ceuster

Creatives: Michiel Baeten & Frédéric Delouvroy

Lead Producer: Margaux Mariëns

Producer: Quentin Donckerwolcke

Media & Communication

Strategist: Chenling Zhang

Soundstudio: Het Geluidshuis