Telenet Business en TBWA tonen menselijke kant van technologie
Met de lancering van drie campagnes in de maand september laat Telenet Business ondernemers voelen dat ze er niet alleen voor staan in een steeds veranderende digitale wereld. Hulp en service zijn in deze tijden immers waardevoller geworden dan connectiviteit.
In een eerste campagne laat het merk ondernemers aan het woord die elk verklaren hoe onmisbaar de hulp van anderen is – en geweest is – voor hun zaak. In radiospots, OOH en online film ontdekken we de verhalen van Ellen Kegels (LNKnits), Bruno Van Gils (Café Costume) en Yves Vekemans (Herculean), die elk uitgebreid vertellen hoe de mensen binnen én buiten hun bedrijf mee bijgedragen hebben aan hun succes. En die nieuwe focus wordt meteen omgezet in een nieuw product. Met KLIK, een nieuwe bundel die menselijke hulp vooropstelt.
De Digitale Versnelling als platform
Credits:
Agency: TBWA\Belgium
Client: Telenet Business
Campaign Title: Human Brand en Digitale Versnelling
Creative Director: Geert Verdonck
Creative Team: Regine Smetz, Marie-Laure Cliquennois, Anke Verhaegen, Sofie Gilliams
Account team: Philippe Van Eygen, Aubry Crock, Lauren Vandendriessche
Strategy: Kristof Janssens, Janne Scheepmans
Strategic media planner : Sylvie Dewaele
Design: Christophe Liekens
Production company: MAKE
Motion Design: Vincent De Boeck
Online copywriting: Ann Vanminsel
TV Producers: Toon Vandenbranden
Post-production: Katrien Van den Brande, Xavier Pouleur
Music: Jan Pollet
Media Agency: PHD
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]