‘t Café, de frituur of de fitness… De verleiding is groot om als student maar weinig tijd binnen de muren van je eigen kot door te brengen. Maar niet als het aan Telenet ligt. Bij de start van het academiejaar lanceert het merk ‘Pimp je kot’. De winnaar van deze wedstrijd op Instagram gaat op kot met een interieur ter waarde van 2500 euro en 1 jaar gratis internet.
Twee weken lang konden studenten via de Instagram Stories van Telenet deelnemen aan verschillende polls. De uitdaging? Het te winnen kotinterieur zelf helpen samenstellen aan de hand van 20 verschillende dilemma’s: plastic of echte kamerplanten, een bureaulamp of party light, ’n kauwgomballenautomaat of fruitmand, een tablet of nintendo…
De geluksvogel die na de 20 polls de meeste overeenkomstige keuzes had met de verkozen items, mag zich gelukkig prijzen en het studentenjaar in stijl en een fluweelzachte kamerjas doorbrengen. Daarbovenop genieten de drie winnaars ook nog eens van 1 jaar gratis internet. En de pechvogels? Die kunnen nog altijd ad fundum surfen dankzij het kotaanbod van Telenet.
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]