Telenet en TBWA blijven na de feesten in de zetel plakken

Crea / News

De feesten zijn voor iedereen, maar de dag erna is voor jou alleen. Of wat uitgebreider gezegd: geniet tijdens de feesten vooral van mekaar en laat je smartphone, tv en tablet uit.

Da’s althans wat Telenet bedoelt in het eerste deel van hun nieuwe campagnelijn, want de dag na de feesten hoef je vooral niks, nada, nougatdinges te doen. Behalve kijken naar je gloednieuwe TCL Q-LED 55 inch smart tv, scrollen op je nieuwe Samsung Galaxy A54 smartphone of Apple iPad 9th generation. Dat zijn immers de feestpromo’s met geweldige kortingen die Telenet op ons loslaat vanaf 6 november. Als je ONE van Telenet – of KLIK van Telenet Business – wordt tenminste.

“In een periode waar heel veel merken de feestdagen an sich proberen te claimen, focussen wij ons op de dag erna,” zegt Inge Debremaeker, creative lead bij Telenet. “Een sterk inzicht voor Telenet aangezien we ons allemaal herkennen in die dag van zaligniksdoen, behalve scrollen en gezellig tv-kijken.”

Thomas Driesen, creatief directeur bij TBWA, vult aan: “Ik ga alleszins ook niks doen tijdens die dagen. En voor wie nog tips wil: er zijn heel wat films en series op Streamz, alsook het entertainmentaanbod van Telenet TV of het veldrijden dat je via PlaySports kunt volgen.”

De campagne bestaat uit radio, OLV, (D)OOH, TikTok, etc. en begint met een televisiespot waarin we ShuShu volgen, de taartlikkende kat des huizes. Van daaruit komen we zowel in de spot als online zappende kalkoenen, confettiknallende stofzuigrobots en een papegaai met een passie voor kroketten.

Credits

Client

Inge Debremaeker

Katrijn Hufschmitt

Evelien Plasqui

Margaux Mariens

Mathias Jacxsens

Marijn Bots

Creative Team

Creative Director: Thomas Driesen

Senior Copywriter: Geert Verdonck

Senior Art Director: Greg van Buggenhout

Copywriter FR: Julian Lesceux en Manu Dewit

Digital Lead: Geert Feytons

Account Team

Client Services Director: Max Fauconnier

Account Director: Aubry Crock

Account Manager: Jan Veulemans

Account Executive: Lukas Peeters

Traffic Manager: Jana Malfroid

Strategy

Strategic Director: Michiel Noens

Strategic Planner: Louise Marinus

Design

Designer: Olivier Verbeke

Motion Designer: Maarten Vranken

Production VIDEO

Production company: Caviar Brussels

Producer: Annemie Decorte & Geert De Wachter

Director: Guy De La Palme

DOP: Brecht Goyvaerts

Post-production VIDEO

Post-production company: LOOM

Producer: Annemie Decorte

Post-producer: Steffen Geypens

Offline Editor: Joris Willems