De feesten zijn voor iedereen, maar de dag erna is voor jou alleen. Of wat uitgebreider gezegd: geniet tijdens de feesten vooral van mekaar en laat je smartphone, tv en tablet uit.
Da’s althans wat Telenet bedoelt in het eerste deel van hun nieuwe campagnelijn, want de dag na de feesten hoef je vooral niks, nada, nougatdinges te doen. Behalve kijken naar je gloednieuwe TCL Q-LED 55 inch smart tv, scrollen op je nieuwe Samsung Galaxy A54 smartphone of Apple iPad 9th generation. Dat zijn immers de feestpromo’s met geweldige kortingen die Telenet op ons loslaat vanaf 6 november. Als je ONE van Telenet – of KLIK van Telenet Business – wordt tenminste.
“In een periode waar heel veel merken de feestdagen an sich proberen te claimen, focussen wij ons op de dag erna,” zegt Inge Debremaeker, creative lead bij Telenet. “Een sterk inzicht voor Telenet aangezien we ons allemaal herkennen in die dag van zaligniksdoen, behalve scrollen en gezellig tv-kijken.”
Thomas Driesen, creatief directeur bij TBWA, vult aan: “Ik ga alleszins ook niks doen tijdens die dagen. En voor wie nog tips wil: er zijn heel wat films en series op Streamz, alsook het entertainmentaanbod van Telenet TV of het veldrijden dat je via PlaySports kunt volgen.”
De campagne bestaat uit radio, OLV, (D)OOH, TikTok, etc. en begint met een televisiespot waarin we ShuShu volgen, de taartlikkende kat des huizes. Van daaruit komen we zowel in de spot als online zappende kalkoenen, confettiknallende stofzuigrobots en een papegaai met een passie voor kroketten.
Credits
Client
Inge Debremaeker
Katrijn Hufschmitt
Evelien Plasqui
Margaux Mariens
Mathias Jacxsens
Marijn Bots
Creative Team
Creative Director: Thomas Driesen
Senior Copywriter: Geert Verdonck
Senior Art Director: Greg van Buggenhout
Copywriter FR: Julian Lesceux en Manu Dewit
Digital Lead: Geert Feytons
Account Team
Client Services Director: Max Fauconnier
Account Director: Aubry Crock
Account Manager: Jan Veulemans
Account Executive: Lukas Peeters
Traffic Manager: Jana Malfroid
Strategy
Strategic Director: Michiel Noens
Strategic Planner: Louise Marinus
Design
Designer: Olivier Verbeke
Motion Designer: Maarten Vranken
Production VIDEO
Production company: Caviar Brussels
Producer: Annemie Decorte & Geert De Wachter
Director: Guy De La Palme
DOP: Brecht Goyvaerts
Post-production VIDEO
Post-production company: LOOM
Producer: Annemie Decorte
Post-producer: Steffen Geypens
Offline Editor: Joris Willems