Twee weken lang nemen de iconische televisieomroepers Luc Appermont, Paul Codde, Alexandra Potvin en Rachel Frederix Vlaanderen mee terug naar de jaren ’80 en kondigen ze allerhande filmpjes op YouTube aan.
Hoe deden we de dingen vroeger nu ook alweer? Met de Vollenbak Vooruit-campagne katapulteert Telenet heel Vlaanderen nu al enkele maanden terug naar de tijd van analoog en offline. Met Villa84 bijvoorbeeld, en vanaf datum 2016 met de YouTube-omroepers. Want, televisiekijken, hoe ging dat vroeger ook alweer? Om dat te achterhalen kondigen Luc Appermont, Paul Codde, Alexandra Potvin en Rachel Frederix twee weken lang allerhande filmpjes op YouTube aan. Net zoals in ‘80, maar dan op de televisie van vandaag. Voor deze campagne kregen tal van bestaande YouTube-filmpjes een gepaste aankondiging. Wie bijvoorbeeld Rihanna als zoekterm op YouTube gebruikt, ziet Luc Appermont badgal Riri aankondigen. Tip: probeer zeker eens de zoektermen Funny cats, Urban Hip Hop, FC De Kampioenen of Mister Bean.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]