Telenet en TBWA brengen de omroepers terug

Twee weken lang nemen de iconische televisieomroepers Luc Appermont, Paul Codde, Alexandra Potvin en Rachel Frederix Vlaanderen mee terug naar de jaren ’80 en kondigen ze allerhande filmpjes op YouTube aan.
Hoe deden we de dingen vroeger nu ook alweer? Met de Vollenbak Vooruit-campagne katapulteert Telenet heel Vlaanderen nu al enkele maanden terug naar de tijd van analoog en offline. Met Villa84 bijvoorbeeld, en vanaf datum 2016 met de YouTube-omroepers. Want, televisiekijken, hoe ging dat vroeger ook alweer? Om dat te achterhalen kondigen Luc Appermont, Paul Codde, Alexandra Potvin en Rachel Frederix twee weken lang allerhande filmpjes op YouTube aan. Net zoals in ‘80, maar dan op de televisie van vandaag. Voor deze campagne kregen tal van bestaande YouTube-filmpjes een gepaste aankondiging. Wie bijvoorbeeld Rihanna als zoekterm op YouTube gebruikt, ziet Luc Appermont badgal Riri aankondigen. Tip: probeer zeker eens de zoektermen Funny cats, Urban Hip Hop, FC De Kampioenen of Mister Bean.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



