Telenet en TBWA maken zich klaar voor volgend jaar

Crea / News

Geen eindejaar zonder promo’s. En dat is bij Telenet niet anders. Maar in dit rare jaar pakken ze het graag anders aan. Door toestellen aan te bieden die in 2020 onmisbaar waren om het leven tijdens dit raar jaar te verzachten. En dat voor een interessante prijs.

Om het nieuwe jaar goed in te zetten, kunnen klanten kiezen voor een iPad om eindeloos te videobellen, een LG Smart TV om massa’s series & films te kijken of Nintendo Switch om, jawel, te videogamen. De toestellen zijn verkrijgbaar voor €99 bij WIGO vanaf 9GB of YUGO, de twee bekende bundels van Telenet. Voor de Brusselse markt geldt de promo dan weer wanneer men kiest voor onbeperkt internet.

De creatie bouwt verder op het traject van de vorige maanden. Op televisie, in outdoor, radio en op sociale media blijft TBWA tonen hoe veerkrachtig de mensen zijn in deze uitdagende periode en welk positiefs ze meenemen naar 2021. Met steeds een knipoog naar de technologie. Wat het nieuwe jaar ook brengt, samen zijn we er klaar voor!

Credits
Agency: TBWA\Belgium
Client: Telenet – Maartje Berben, Inge Debremaeker & Suzanne Quaghebeur
Campaign title: Telenet EOY
Executive creative director: Jan Macken
Creative director: Jeremie Goldwasser
Creative team: David Maertens & Wouter Pardaens
Digital creative team: Geert Feytons, Thibaut Castaing & Gil Gauniaux
Copywriting: Ann Vanminsel, Vital Schippers, Michel De Schauwers & Manu De Wit
Design team: Jana Keppens, Christophe Liekens, Olivier Verbeke
Account team: Max Fauconnier, Lauren Vandendriessche, Jan Veulemans & Nicolas De Bauw
Strategy: Stéphanie Vercruysse, Bert Denis & Sylvie Dewaele
Production
Director: Wim Bonte
Producers:  Lore Desmet, Sophie Scheck, Katrien Van den Brande
Post-production agency: MAKE
Digital display advertising: Stijn Punie
DTP: Patti Secci, Annick Cohen, Emilie Boudart, Bert Geurs
Media agency: PhD