Telenet verstuurt 1,2 miljoen slimme filmpjes

Crea / News

telenet-filmpje-vignette

 ‘Hoe kan ik het meeste uit m’n product halen bij Telenet?’ Op die vraag krijgen de klanten een antwoord in 1,2 miljoen, door These Days op maat gemaakte en gepersonaliseerde video’s. Het doel van de filmpjes is simpel: de klanten informeren over hun Telenet-diensten én hen een pak tips en promoties aanbieden.

De manier waarop dat gebeurt, is dat niet. Want waar de ene klant vooral gebaat is met uitleg over zijn internetverbruik, heeft de andere behoefte aan wat info over mobiel bellen of de mogelijkheden van de vele Telenet-apps. De oplossing: iedere klant zijn eigen spot. Uit talloze bouwstenen van gefilmd beeldmateriaal wordt voor elke klant automatisch een smart video op maat samengesteld. Bepaalde informatie van de klant zoals zijn naam, pakket en verbruik beïnvloeden niet alleen de spot maar worden er ook live in verwerkt. Het gevolg: net zoveel mogelijke combinaties als er Telenet-klanten zijn.

Lees er hier meer over: Telenet-wopenize-web

Credits:
Client: Telenet
Contacts: Nathalie Rahbani, Elke Weyts, Dieter Eerens
Agency: These Days
Account: Stephanie Katic, Sophie Steyaert
Chief Creative Officer: Werner Van Reck
Creative Directors: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Creation: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Design: Kelly Catteeuw
Producer: Bruno Dejonghe
Radio Production: Studio Helsinki
Video production : Geronimo
Smart video platform & data management : Sunday Sky