TBWA en Telenet laten alle families vlotter draaien

Crea / News

TBWA Telenet

Families. Je hebt ze in alle soorten en maten. De rustige, de chaotische, de nieuw samengestelde, de kersverse… En toch is er één speciaal gevoel dat al die verschillende families graag opzoeken: het gevoel dat de flow goed zit.

Als de flow goed zit, lijkt alles vanzelf te gaan. Je begrijpt elkaar, zelfs zonder woorden. Je voelt je samen, zelfs als je niet samen bent. Maar die goede flow vinden of volhouden? Dat is niet altijd even eenvoudig. En dat is precies waar Telenet kan bij helpen! De magie van technologie kan alles vlotter laten draaien.


En zo lanceren TBWA en Telenet een nieuwe merkbelofte met als overkoepelende naam The Good Flow. Een begrip dat over heel het land te zien zal zijn op billboards. Via radio, tv en sociale media leggen we uit hoe de goede flow verbonden is met Telenet. En op Instagram tonen onder andere Tiany Kiriloff en Peter Van de Veire hoe zij hun familie vlotter doen draaien.https://www.youtube.com/watch?v=ivQ1pT4B4Zo
Jawel, go go met die goede flow!

https://www.youtube.com/watch?v=3iJ4ypsMqF4
Credits
Brand: Telenet
Agency: TBWA
Creative Director: Jan Macken
Copywriter: Chiara De Decker, Paul Van Oevelen, Thomas Devreese, Ann Vanminsel
Art Director: Menno Buyl, Charlotte Mulders
Account: Isabel Broes, Charlotte Van Hoecke, Aubry Crock, Ellen Van Praet
Project Management: Ken Kools
Artbuyer: Elly Laureys
Radio Director: Raf Debraekeleer
Radio Producer: Veerle Van Melkebeke
Design: Christophe Liekens
Digital Design: Frederik Severijns
Motion Design: Vincent De Boeck
Mediabureau: PHD (Taylor Mulakilwa)
Client: Nathalie Rahbani, Inge Debremaeker, Joris van Aken