Sinds kort is Netflix voor een miljoen Telenet-klanten rechtstreeks toegankelijk via hun decoder. Zo brengen ze Netflix dichterbij dan ooit: door te zappen naar kanaal 600 zit je zo middenin je Netflix-account, zonder je luie zetel te moeten verlaten. Een belangrijke evolutie die Telenet niet ongemerkt voorbij wilde laten gaan.
Native Nation kreeg van Telenet het vertrouwen om alle online en OOH-content te produceren. Ze vertaalden de nieuwe slagzin, “Met Telenet zit je zo in je favoriete Netflix-reeks”, naar een visueel verhaal dat overal te zien was: op de Telenet-landingspagina, in de Telenet-winkels en via online en social media advertising.
Native Nation koppelde hier ook een influencerluik aan, waarvoor ze samenwerkten met Sieg De Doncker, Jamie-Lee Six, Zeger Van Noten, Kaat van Steen en Liandra Sadzo. De content creators maakten een remake van een bekende scene uit hun favoriete Netflix reeks. Daarnaast ontvingen ze een unieke wrap voor de afstandbediening van hun favoriete serie. Hieraan werd ook een giveaway voor hun audience gekoppeld, terwijl ze in hun Instagram-stories vooral de focus legden op het gebruiksgemak.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]