Telenet zit zo in z’n favoriete Netlix-reeks met Native Nation

Sinds kort is Netflix voor een miljoen Telenet-klanten rechtstreeks toegankelijk via hun decoder. Zo brengen ze Netflix dichterbij dan ooit: door te zappen naar kanaal 600 zit je zo middenin je Netflix-account, zonder je luie zetel te moeten verlaten. Een belangrijke evolutie die Telenet niet ongemerkt voorbij wilde laten gaan.

Native Nation kreeg van Telenet het vertrouwen om alle online en OOH-content te produceren. Ze vertaalden de nieuwe slagzin, “Met Telenet zit je zo in je favoriete Netflix-reeks”, naar een visueel verhaal dat overal te zien was: op de Telenet-landingspagina, in de Telenet-winkels en via online en social media advertising.
Native Nation koppelde hier ook een influencerluik aan, waarvoor ze samenwerkten met Sieg De Doncker, Jamie-Lee Six, Zeger Van Noten, Kaat van Steen en Liandra Sadzo. De content creators maakten een remake van een bekende scene uit hun favoriete Netflix reeks. Daarnaast ontvingen ze een unieke wrap voor de afstandbediening van hun favoriete serie. Hieraan werd ook een giveaway voor hun audience gekoppeld, terwijl ze in hun Instagram-stories vooral de focus legden op het gebruiksgemak.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





