Sinds kort is Netflix voor een miljoen Telenet-klanten rechtstreeks toegankelijk via hun decoder. Zo brengen ze Netflix dichterbij dan ooit: door te zappen naar kanaal 600 zit je zo middenin je Netflix-account, zonder je luie zetel te moeten verlaten. Een belangrijke evolutie die Telenet niet ongemerkt voorbij wilde laten gaan.
Native Nation kreeg van Telenet het vertrouwen om alle online en OOH-content te produceren. Ze vertaalden de nieuwe slagzin, “Met Telenet zit je zo in je favoriete Netflix-reeks”, naar een visueel verhaal dat overal te zien was: op de Telenet-landingspagina, in de Telenet-winkels en via online en social media advertising.
Native Nation koppelde hier ook een influencerluik aan, waarvoor ze samenwerkten met Sieg De Doncker, Jamie-Lee Six, Zeger Van Noten, Kaat van Steen en Liandra Sadzo. De content creators maakten een remake van een bekende scene uit hun favoriete Netflix reeks. Daarnaast ontvingen ze een unieke wrap voor de afstandbediening van hun favoriete serie. Hieraan werd ook een giveaway voor hun audience gekoppeld, terwijl ze in hun Instagram-stories vooral de focus legden op het gebruiksgemak.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]