Het succes van The Voice Belgique, de Waalse versie van het programma, valt niet te ontkennen. De Endemolproductie steunt op een geïntegreerd multimediaconcept. Waar anderen er niet in slagen om sociale netwerken op een efficiënte manier te integreren, is Wallonië zeer participatief gebleken. Voor de RTBF is de missie om haar publiek te verjongen zeker geslaagd. Facebook- en Twittergebruikers namen deel aan de show, ze werden erin opgenomen en er werd rekening gehouden met hun vragen dankzij een luisterteam dat voortdurend interageerde met hen. Door de sociale netwerken krijgt televisie een nieuw leven en lijdt het niet onder de concurrentie van internet. Beide kanalen worden tegelijk gebruikt om de kijker een exclusief en bijzonder gevoel te geven.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]