Het succes van The Voice Belgique, de Waalse versie van het programma, valt niet te ontkennen. De Endemolproductie steunt op een geïntegreerd multimediaconcept. Waar anderen er niet in slagen om sociale netwerken op een efficiënte manier te integreren, is Wallonië zeer participatief gebleken. Voor de RTBF is de missie om haar publiek te verjongen zeker geslaagd. Facebook- en Twittergebruikers namen deel aan de show, ze werden erin opgenomen en er werd rekening gehouden met hun vragen dankzij een luisterteam dat voortdurend interageerde met hen. Door de sociale netwerken krijgt televisie een nieuw leven en lijdt het niet onder de concurrentie van internet. Beide kanalen worden tegelijk gebruikt om de kijker een exclusief en bijzonder gevoel te geven.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]