Televisie: quo vadis?

Het nieuwste nummer van PUB Magazine heeft het over televisie. Een gesprek met Kris Vervaet en Bernard Marchant zet de spotlights op de overname van RTL Belgium door DPG Media en Rossel. Maar hoe gaat het met televisie in het algemeen? Schermgezichten, het belang van lokale programma's, en natuurlijk het belang van live experiences...
Komen ook aan bod in dit nummer: onder meer Pieter Staes & Manuel Ostyn, Arnaud Pitz, Christian de la Villehuchet, Jacco ter Schegget, Bart Decoster, Antoinette Ribas, Pieter Claeys, Frank Schouwaerts, Valentina Culatti, Jens Mortier (omdat Mortierbrigade Agency of the Year werd tijdens de Creative Belgium Awards!), Nadège De Decker & Philippe Jaumain, Marcel de Jong etc. En er is ook aandacht voor o.m. Wavemakers, Serviceplan, YIN United,... En voor seks (in reclame), natuurlijk!
En de cover? Die is van de hand van Vrints-Kolsteren.
Lees snel PUB Magazine (waar dat zich ook moge bevinden ten kantore) of lees het magazine HIER online.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]