Een goede work-life balans is een belangrijke factor voor werkplezier. Werkzoekenden laten werkgevers die niet passen in dat plaatje steeds vaker links liggen. Zo ook jonge werkzoekenden. Hoe kan HR-dienstverlener Tempo-Team blijven beantwoorden aan de professionele verwachtingen van Gen Z en jongere Millennials?
Enter FLEX of FIX. Hiermee laten Tempo-Team en all-round creative agency Amphion werkzoekenden zelf kiezen wat voor hen werkt. Zo is er FLEX voor iedereen die nog wil proeven van verschillende jobervaringen en FIX voor iedereen die klaar is om zijn tanden te zetten in vast werk. Werkplezier verzekerd!
Voor deze campagne werden drie aparte spots gemaakt. Het mediaplan bestaat uit een nationale billboard- en abribuscampagne, een uitgebreide online campagne luik en een heuse ijskar waarmee iedereen op een smaakvolle manier even blijft stilstaan bij zijn/haar jobkeuze.
De “FLEX of FIX”-landingspagina brengt werkzoekenden meteen bij alle jobaanbiedingen die aansluiten bij het gewenste werktype. Wie nog niet zeker is of hij/zij FLEX of eerder FIX is, kan de online test doen.
Credits
Client - Tempo-Team
Creative - Amphion
Video Production - Friction
Sampling - Buda
Media Agency - Mindshare
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]