Een goede work-life balans is een belangrijke factor voor werkplezier. Werkzoekenden laten werkgevers die niet passen in dat plaatje steeds vaker links liggen. Zo ook jonge werkzoekenden. Hoe kan HR-dienstverlener Tempo-Team blijven beantwoorden aan de professionele verwachtingen van Gen Z en jongere Millennials?
Enter FLEX of FIX. Hiermee laten Tempo-Team en all-round creative agency Amphion werkzoekenden zelf kiezen wat voor hen werkt. Zo is er FLEX voor iedereen die nog wil proeven van verschillende jobervaringen en FIX voor iedereen die klaar is om zijn tanden te zetten in vast werk. Werkplezier verzekerd!
Voor deze campagne werden drie aparte spots gemaakt. Het mediaplan bestaat uit een nationale billboard- en abribuscampagne, een uitgebreide online campagne luik en een heuse ijskar waarmee iedereen op een smaakvolle manier even blijft stilstaan bij zijn/haar jobkeuze.
De “FLEX of FIX”-landingspagina brengt werkzoekenden meteen bij alle jobaanbiedingen die aansluiten bij het gewenste werktype. Wie nog niet zeker is of hij/zij FLEX of eerder FIX is, kan de online test doen.
Credits
Client - Tempo-Team
Creative - Amphion
Video Production - Friction
Sampling - Buda
Media Agency - Mindshare
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]