Een goede work-life balans is een belangrijke factor voor werkplezier. Werkzoekenden laten werkgevers die niet passen in dat plaatje steeds vaker links liggen. Zo ook jonge werkzoekenden. Hoe kan HR-dienstverlener Tempo-Team blijven beantwoorden aan de professionele verwachtingen van Gen Z en jongere Millennials?
Enter FLEX of FIX. Hiermee laten Tempo-Team en all-round creative agency Amphion werkzoekenden zelf kiezen wat voor hen werkt. Zo is er FLEX voor iedereen die nog wil proeven van verschillende jobervaringen en FIX voor iedereen die klaar is om zijn tanden te zetten in vast werk. Werkplezier verzekerd!
Voor deze campagne werden drie aparte spots gemaakt. Het mediaplan bestaat uit een nationale billboard- en abribuscampagne, een uitgebreide online campagne luik en een heuse ijskar waarmee iedereen op een smaakvolle manier even blijft stilstaan bij zijn/haar jobkeuze.
De “FLEX of FIX”-landingspagina brengt werkzoekenden meteen bij alle jobaanbiedingen die aansluiten bij het gewenste werktype. Wie nog niet zeker is of hij/zij FLEX of eerder FIX is, kan de online test doen.
Credits
Client - Tempo-Team
Creative - Amphion
Video Production - Friction
Sampling - Buda
Media Agency - Mindshare
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]