Op 1 oktober start de Freelance Revolutie. Freelancen is hot! Op 3 jaar tijd steeg het aantal freelancers met bijna 23%. Meer en meer mensen overwegen de stap naar freelancen. En dan is Tentoo dikwijls een opstap naar het statuut, met mogelijkheden als freelancer met of zonder zelfstandigenstatuut.
KLEIN bedacht een visuele campagne om Tentoo in dat geval top of mind te maken. De campagne omvat animaties op de DNN-schermen in het Publifer netwerk, gecombineerd met evenementiële field marketing in drie stations, guerilla-acties, social media,… Dit alles in combinatie met een restyling en rebranding van de website van Tentoo.
De Freelance Revolutie is geboren. In ware revolutionaire Sovjet-stijl werd het campagnebeeld uitgewerkt om helemaal de aandacht te trekken van de toekomstige freelancer. Met de lancering van de krant ‘Vooruit’, wordt er met een knipoog naar een ver verleden verteld hoe je kan starten met freelancen, wat de pros en cons zijn en wordt zelfs een Spotify-playlist op maat van de freelancer gedeeld.
KLEIN zorgde in deze campagne voor de strategie, de creatie en de media. Voor de online media werd samengewerkt met Madzuli, zodat de geïnteresseerden snel hun weg vinden naar tentoo.be.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]