Terug naar school met Jeroom en Humo!

Humo start het nieuwe schooljaar op zijn eigen manier. Het dagblad lanceert deze week namelijk een unieke lezersactie: de Humo Brooddoos, ontworpen door huiscartoonist Jeroom. De opbrengst van Jerooms Brooddoos, een leuk broodtrommeltje met de bekende bende van het Knuffelbos op getekend, gaat integraal naar Welzijnszorg, de vzw tegen armoede en uitsluiting in Vlaanderen en Brussel.
Daarnaast is de actie ook gekoppeld aan een redactioneel dossier: ‘Kinderarmoede op school’. Veel scholen worden immers nog steeds geconfronteerd met armoede, want nog maar al te vaak komen kinderen zonder lunch naar school. Jerooms Brooddoos is deze week verkrijgbaar bij Humo voor 6 euro. Abonnees kunnen één of meer exemplaren afhalen bij Standaard Boekhandel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]