Humo start het nieuwe schooljaar op zijn eigen manier. Het dagblad lanceert deze week namelijk een unieke lezersactie: de Humo Brooddoos, ontworpen door huiscartoonist Jeroom. De opbrengst van Jerooms Brooddoos, een leuk broodtrommeltje met de bekende bende van het Knuffelbos op getekend, gaat integraal naar Welzijnszorg, de vzw tegen armoede en uitsluiting in Vlaanderen en Brussel.
Daarnaast is de actie ook gekoppeld aan een redactioneel dossier: ‘Kinderarmoede op school’. Veel scholen worden immers nog steeds geconfronteerd met armoede, want nog maar al te vaak komen kinderen zonder lunch naar school. Jerooms Brooddoos is deze week verkrijgbaar bij Humo voor 6 euro. Abonnees kunnen één of meer exemplaren afhalen bij Standaard Boekhandel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]