Humo start het nieuwe schooljaar op zijn eigen manier. Het dagblad lanceert deze week namelijk een unieke lezersactie: de Humo Brooddoos, ontworpen door huiscartoonist Jeroom. De opbrengst van Jerooms Brooddoos, een leuk broodtrommeltje met de bekende bende van het Knuffelbos op getekend, gaat integraal naar Welzijnszorg, de vzw tegen armoede en uitsluiting in Vlaanderen en Brussel.
Daarnaast is de actie ook gekoppeld aan een redactioneel dossier: ‘Kinderarmoede op school’. Veel scholen worden immers nog steeds geconfronteerd met armoede, want nog maar al te vaak komen kinderen zonder lunch naar school. Jerooms Brooddoos is deze week verkrijgbaar bij Humo voor 6 euro. Abonnees kunnen één of meer exemplaren afhalen bij Standaard Boekhandel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]