Dit jaar is het terug naar school voor iedereen. Zo klinkt het in de nieuwe campagne van Orange en Publicis Groupe. Het zijn naast de kinderen ditmaal voornamelijk de ouders die – na anderhalf jaar thuiswerken – terug wat aan hun ochtendroutine moeten werken. Nog vroeger uit de veren, boekentas maken, ontbijten... en waar liggen die autosleutels?! We kennen het allemaal.
In de nieuwe televisiespot van Orange zien we hoe de rollen dit jaar worden omgedraaid. Op ritmische wijze wordt de papa doorheen zijn morning rush geleid aan de hand van een energetisch nummer uit de Bluetooth speakers en verschillende berichtjes op zijn smartphone. Klaar voor de start? De koffie staat al klaar, go! Wanneer hij zich uiteindelijk in één vlotte beweging richting de auto begeeft, staat zijn tienerdochter hem met een brede glimlach en haar smartphone op te wachten. Vertrekken maar!
Via deze uit het leven gegrepen campagne wil Orange na al de pandemie-gekte, de zomervakantie en het telewerken, zorgen voor een vlotte start. Met een nieuwe smartphone heb je alle tools in huis om het nieuwe schooljaar goed, en vooral op tijd, in te zetten. En doordat de rollen dit jaar worden omgedraaid, worden ook de jonge kijkers aangesproken en aangemoedigd om hierin hun rol te spelen. Teamwork makes the morning rush work.
Credits
Client (brand & contacts): Orange Belgium - Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Oriane Saloum
Client Lead: Filip Van der Haegen
Senior Account Manager: Nathalie Duchatelet
Account Manager: Adeline André
Strategy Director: Jan Govaert
Brand & Campaign Strategist: Christina Goosdeel
Creative Director: Koenraad Lefever
Creatives/concept providers: Maxime Van Parys & Jannik Vinck
Copywriter FR: Chantal Ernst
Moving Images Lead: Marc Van Buggenhout
Moving Images Producer: Daan Feytongs
Sound Lead: Tom Garcia
Sound Producer: Marie Libouton
Sound Engineer: Mathias Lewis & Koenraad Foesters
Designer: Christopher Goossens
Digital Production Lead: Teo Rasmerita
HTML Integrator: Thierry Vandermeulen
External production
Production: Producteur Provocateur – Eric Daem
Director: Anthony Nti
Sr Video Editor: Hans Desmet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]