Terugblik naar de Maxus klas van 2021

News / People

In 2021 was werken met een mondmasker nog steeds het nieuwe normaal. Dit hield Maxus echter niet tegen om verder uit te breiden en te evolueren.

Het social team werd versterkt door Dominika Smetek als social campaign specialist en Thomas Pardo als social executive. Ook het PBU team verwelkomde enkele nieuwe talenten: Sebastien Ambassa en Zohair El Moughni als programmatic & direct buying specialisten en Paulina Munoz en Regis Malambu als programmatic & direct buying executive. Het communicatie planning team mocht Kelly Maes welkom heten. Een bekend gezicht, want zij werkte eerder bij GroupM. En ‘TV surely isn’t dead’. Ook het video team werd een collega rijker met Elodie Debaise als video executive.

Naast deze nieuwe Maxussers promoveerden er ook enkele collega’s. Jonas Wellens klom op tot paid social specialist en kreeg daarbij de volle steun van Melissa Vitabile die in juli head of social werd. Daarnaast groeide Fabio Azevedo Ramos door tot programmatic & direct buying specialist.

Tot slot gingen er een paar de ‘big challenge’ aan om een nieuwe rol in te vullen binnen het Maxus team. Zo werden Julie Mathieu en Laura Sierra system accelerators en Julie Nicaise zal met haar nieuwe rol als full time business architect Maxus laten blijven evolueren en automatiseren.