Tests voor de gezinsbond
La Ligue des Familles ging onlangs in zee met Strategie one om acties te ontwikkelen waardoor de trouw van de leden aan de gezinsbond zou vergroten. Veel mensen nemen een lidmaatschap rond de geboorte van hun kind en haken af als het twee, tweeëneenhalf jaar is. Via een mailing waarin de voordelen van het lidmaatschap nog eens duidelijk uiteengezet werden, wil men voorkomen dat die leden hun verbintenis stoppen. De eerste mailing ging in een oplage van 6.000 de deur uit. Niet iedereen kreeg dezelfde versie. Er liepen verschillende tests mee. Op basis van de resultaten daarvan kan men de return on investment van de volgende mailings verhogen.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]