Thalys en DDB Paris beleven de emoties van het weerzien

Crea / News

In deze ongekende situatie waarin we al een hele tijd niet bij elkaar kunnen zijn, doet Thalys de emoties van het herenigen van haar reizigers weer opleven. Gecoördineerd door DDB Paris wordt de #ReunitedAtLast-campagne uitgerold in België, Frankrijk, Duitsland en Nederland via digitale en sociale media. Hiermee spreekt Thalys haar trouwste reizigers toe, en staat deze video als het ware in teken van hoop en een positieve toekomst.

#ReunitedAtLast wordt gelanceerd op het moment dat Thalys geleidelijk aan meer treinen laat rijden, en nodigt reizigers uit om zich de charme en poëzie van een treinreis te herinneren: de landschappen die voorbij glijden, de afstand die vervaagt en de vreugde om elkaar eindelijk weer terug te zien op het perron. Als gezin, als koppel, met vrienden: deze verhalen beginnen aan boord van de trein en Thalys wil ze blijven schrijven samen met haar reizigers.

Vanaf 1 mei verhoogt Thalys haar aanbod tussen Brussel, Parijs, Amsterdam en Keulen. Hiermee wordt de bestaansreden van Thalys bevestigt: duurzame mobiliteit promoten en de banden tussen Europeanen versterken met oog op een verdere economische, culturele en sociale ontwikkeling in Europa.

“Samen met de toename van onze dienstregeling, willen we onze reizigers helpen herinneren aan reizen en elkaar opzoeken. Met de nieuwe #ReunitedAtLast-campagne, die deze sterke emoties nieuw leven inblaast, willen we mensen terug zin geven om te reizen,” zegt Bruno Dierickx, marketing- en verkoopdirecteur van Thalys.

https://www.youtube.com/watch?v=xm8rq9yg_Dc