Thalys op zoek naar verborgen schatten

Thalys wedstrijd 2015

Crea / News

Thalys wedstrijd 2015
In navolging van de imagocampage die in juni werd gelanceerd riep Thalys de digitale activatie campagne 'My Hidden Treasure' in het leven. Hiervoor werd samengewerkt met DigitasLBi Brussel voor het concept en de realisatie. Deze campagne onderschrijft de wens van Thalys om de marktstrategie 'Van harte welkom' te ondersteunen door de klanten zelf aan het woord te laten. Met als ultieme doelstelling de reizigers zelf het sociale aspect van hun Thalys ervaring uit te laten dragen. De campagne, die gelanceerd werd via digitale media – bannering, emailing en social media – daagt de Thalys-community uit om enkele verborgen pareltjes te ontdekken in de steden die Thalys verbindt in Frankrijk, België, Nederland en Duitsland. Via het platform www.thalys-myhiddentreasure.com worden deelnemers uitgenodigd een foto te delen van hun favoriete plekje en hun foto te taggen in de stijl die gebruikt wordt bij de huidige campagne 'Human is our destination'. Daarna dienen de deelnemers hun realisatie te delen via sociale media om zo hun vrienden uit te nodigen om te stemmen. De meest originele en creatieve foto’s worden geselecteerd door een jury die elke 15 dagen de winnaars uitkiest. De winnaars worden beloond met een heen-en-terug ticket voor twee personen naar hun favoriete Thalys bestemming. De campagne die op 20 juli van start ging, en loopt tot 11 oktober 2015, is al een enorm viraal succes, met honderden deelnames gedurende de eerste dagen.