Het jaar 2017 tekent zich af als een jaar van vernieuwing bij Thalys, waar algemeen directeur Agnès Ogier de benoemingen aankondigt van Ulrich Bouly en Bruno Dierickx. Zij worden benoemd tot directeur Operations en directeur Marketing & Commercial.
Bouly stuurde vanuit Antwerpen de ontwikkeling van Captrain Belgium aan, een internationale naam op het vlak van spoortransport van deur tot deur en logistiek. De expertise met betrekking tot het internationale spoortransport die hij daar vergaarde, brengt hem nu aan het hoofd van Operations bij Thalys. Daar zal hij voortaan de projecten voor strategische vernieuwing en de herziening van de ontwerpen voor het transportplan leiden. Dit is zowel een technische als een organisatorische uitdaging, waarbij één concept centraal staat: operationele uitmuntendheid.
Dierickx, die voortaan de afdeling Marketing & Commercial zal leiden, is een Belgisch expert in telecom en de digitale sector en heeft de transformatie van Proximus-Belgacom mee tot stand gebracht. Hij hecht veel belang aan een efficiënt beheer van de waarde gekoppeld aan een gedifferentieerde klantervaring, vooral omdat het digitale beide mogelijk maakt. Thalys kan nu profiteren van deze uiterst transversale ervaring met klantendiensten en dit doorheen de hele keten van de relationele marketing.
Bouly en Dierickx worden lid van een multicultureel directiecomité, dat gevestigd is in Brussel en de waarden van een open beleid hoog in het vaandel draagt om te bouwen aan de Thalys van de toekomst.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]