Na bespreking en presentatie van de briefings heeft de Brailleliga The Crew geselecteerd voor de campagne over tewerkstelling en de Week van de Brailleliga in maart 2022.
Het doel van de campagne “tewerkstelling" (die maandag van start is gegaan) is de perceptie van het bedrijfsleven ten aanzien van blinden en slechtzienden te veranderen en hen te doen inzien dat zij een echte toegevoegde waarde voor het bedrijf zijn.
De radiospot (geproduceerd door Bleu nuit) werd in 3D geproduceerd om de perceptie van de buitenwereld door sommige blinden en slechtzienden te simuleren. Er werd een SoMe-campagne ontwikkeld waarbij mensen de ervaring in 3D-immersie kunnen beleven.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]