Na bespreking en presentatie van de briefings heeft de Brailleliga The Crew geselecteerd voor de campagne over tewerkstelling en de Week van de Brailleliga in maart 2022.
Het doel van de campagne “tewerkstelling" (die maandag van start is gegaan) is de perceptie van het bedrijfsleven ten aanzien van blinden en slechtzienden te veranderen en hen te doen inzien dat zij een echte toegevoegde waarde voor het bedrijf zijn.
De radiospot (geproduceerd door Bleu nuit) werd in 3D geproduceerd om de perceptie van de buitenwereld door sommige blinden en slechtzienden te simuleren. Er werd een SoMe-campagne ontwikkeld waarbij mensen de ervaring in 3D-immersie kunnen beleven.
Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]