The Crew biedt nieuwe kijk op Brailleliga

Na bespreking en presentatie van de briefings heeft de Brailleliga The Crew geselecteerd voor de campagne over tewerkstelling en de Week van de Brailleliga in maart 2022.
Het doel van de campagne “tewerkstelling" (die maandag van start is gegaan) is de perceptie van het bedrijfsleven ten aanzien van blinden en slechtzienden te veranderen en hen te doen inzien dat zij een echte toegevoegde waarde voor het bedrijf zijn.
De radiospot (geproduceerd door Bleu nuit) werd in 3D geproduceerd om de perceptie van de buitenwereld door sommige blinden en slechtzienden te simuleren. Er werd een SoMe-campagne ontwikkeld waarbij mensen de ervaring in 3D-immersie kunnen beleven.
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]