Na bespreking en presentatie van de briefings heeft de Brailleliga The Crew geselecteerd voor de campagne over tewerkstelling en de Week van de Brailleliga in maart 2022.
Het doel van de campagne “tewerkstelling" (die maandag van start is gegaan) is de perceptie van het bedrijfsleven ten aanzien van blinden en slechtzienden te veranderen en hen te doen inzien dat zij een echte toegevoegde waarde voor het bedrijf zijn.
De radiospot (geproduceerd door Bleu nuit) werd in 3D geproduceerd om de perceptie van de buitenwereld door sommige blinden en slechtzienden te simuleren. Er werd een SoMe-campagne ontwikkeld waarbij mensen de ervaring in 3D-immersie kunnen beleven.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency … Meer lezen over The Crew biedt nieuwe kijk op Brailleliga
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we … Meer lezen over The Crew biedt nieuwe kijk op Brailleliga
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends … Meer lezen over The Crew biedt nieuwe kijk op Brailleliga
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en … Meer lezen over The Crew biedt nieuwe kijk op Brailleliga