The Crew bouwt samen met Kemin aan stand op Eurotier

Best Brands / Crea / News

Bij Kemin is nieuwsgierigheid de drijvende kracht achter hun visie om levens te transformeren. Met wetenschap als basis en een grenzeloze ontdekkingsgeest streeft Kemin ernaar het leven van mensen, huisdieren, planten en dieren te verbeteren.  

Op 12, 13, 14 en 15 november was Kemin aanwezig op de Eurotier beurs in Hannover in de hal voor voedseladditieven met drie business units van zijn merk: Kemin Animal Nutrition & Health Europe - Kemin Aquascience - Kemin Biologics. Eurotier is de internationale referentiebeurs voor professionele veehouderij en veemanagement en presenteert innovaties op verschillende gebieden. 

De uitdaging voor The Crew: het creëren van een stand die de drie business units en Kemin's nieuwe slogan “Compelled by Curiosity™” representeert. Het bureau stelde een stand voor met een gesloten ruimte met een grote mysterieuze zwarte doos. "We integreerden kijkgaten, sensatiedozen met Kemin-ingrediënten, planken om de producten van het merk te tonen en ontdekken, een muur met het verhaal van de familie Nelson en een scherm voor uitlegsessies door vertegenwoordigers van het bedrijf. Buiten ontwikkelden we een gezellige ruimte om klanten en prospects te verwelkomen, met fauteuils, een bar, planten," klinkt het. 

Een echt succes voor Kemin, dat zijn belangrijkste doelstelling bereikte: relaties onderhouden met zijn bestaande klanten en nieuwe aantrekken, dankzij een aantrekkelijke stand die de nieuwsgierigheid van bezoekers vergroot. 

De volgende editie vindt plaats binnen twee jaar.

 

Credits:

Client
Kemin, Kim Verschueren
Agency
The Crew
Standbouwer
SUMM