The Crew doet ons energie besparen

De Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie vroeg het bureau The Crew om een nationale radiospot (DPG Media, VAR, RMB en IP) te ontwikkelen met als doel de Belgen an te moedigen energie te besparen voor Oekraïne.
Een mooi voorbeeld van flexibiliteit en efficiëntie: briefing op donderdagmiddag 31/03; opname op vrijdagmiddag 1/04; levering op vrijdagavond 1/04, persconferentie op donderdag 7/04, website online en start van de campagne op vrijdag 8/4. En nu allemaal die verwarming lager zetten!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]