De Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie vroeg het bureau The Crew om een nationale radiospot (DPG Media, VAR, RMB en IP) te ontwikkelen met als doel de Belgen an te moedigen energie te besparen voor Oekraïne.
Een mooi voorbeeld van flexibiliteit en efficiëntie: briefing op donderdagmiddag 31/03; opname op vrijdagmiddag 1/04; levering op vrijdagavond 1/04, persconferentie op donderdag 7/04, website online en start van de campagne op vrijdag 8/4. En nu allemaal die verwarming lager zetten!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]