The Crew doet ons energie besparen
De Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie vroeg het bureau The Crew om een nationale radiospot (DPG Media, VAR, RMB en IP) te ontwikkelen met als doel de Belgen an te moedigen energie te besparen voor Oekraïne.
Een mooi voorbeeld van flexibiliteit en efficiëntie: briefing op donderdagmiddag 31/03; opname op vrijdagmiddag 1/04; levering op vrijdagavond 1/04, persconferentie op donderdag 7/04, website online en start van de campagne op vrijdag 8/4. En nu allemaal die verwarming lager zetten!
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]