Hart- en vaatziekten blijven een van de belangrijkste doodsoorzaken in België: jaarlijks sterven er nog steeds 30.000 Belgen aan hart- en vaatziekten. Een op drie is onvoldoende fysiek actief, en hetzelfde percentage heeft zelfs last van overgewicht.
Hoewel iedereen weet dat bewegen de gezondheid verbetert, ontbreekt het ons vaak aan de motivatie om daadwerkelijk in actie te schieten. Samen met de Belgische Cardiologische Liga besloot The Crew een uitdaging aan te gaan: met een MVO-initiatief (waarbij MVO staat voor maatschappelijk verantwoord ondernemen) moedigen ze alle Belgen aan om op te staan en te bewegen voor een beter hart! De preventiecampagne heeft als doel mensen bewust te maken van lichaamsbeweging en cardiovasculaire gezondheid. Bovendien is het de bedoeling mensen aan te moedigen om actief te blijven en eenvoudige trainingen te integreren in hun dagelijkse leven. Zo zijn er drie trainingsniveaus en twaalf leuke uitdagingen zonder hulpmiddelen die iedereen overal en altijd kan uitvoeren. Door een formulier in te vullen, krijgen abonnees bovendien gratis toegang tot een speciaal platform en ontvangen ze dagelijks een herinneringsmail om te trainen.
Ten slotte moest het hele The Crew-team ter voorbereiding van het campagnemateriaal alle uitdagingen zelf uittesten: opstaan en bewegen was dus de boodschap, ook voor hen!
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]