Na overleg koos de Belgische Cardiologische Liga voor The Crew om een voorlichtingscampagne te ontwikkelen tegen de misvattingen die er bestaan over cholesterol.
Vandaag de dag reageren veel mensen aarzelend om hun cholesterol te verlagen. Er is veel controverse geweest over de behandeling aan de hand van geneesmiddelen, vooral als het gaat om het gebruik van statines. De doelstelling van de campagne is de bevolking duidelijk maken wat cholesterol precies is en waarom het aangewezen is het cholesterolgehalte te verlagen, vooral als je arts het aanbeveelt.
The Crew ontwikkelde een campagne gericht op de gehele Belgische bevolking. Enerzijds via drukwerk dat in ziekenhuizen wordt verspreid en anderzijds via digitaal materiaal bestemd voor de sociale media.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]