Na overleg koos de Belgische Cardiologische Liga voor The Crew om een voorlichtingscampagne te ontwikkelen tegen de misvattingen die er bestaan over cholesterol.
Vandaag de dag reageren veel mensen aarzelend om hun cholesterol te verlagen. Er is veel controverse geweest over de behandeling aan de hand van geneesmiddelen, vooral als het gaat om het gebruik van statines. De doelstelling van de campagne is de bevolking duidelijk maken wat cholesterol precies is en waarom het aangewezen is het cholesterolgehalte te verlagen, vooral als je arts het aanbeveelt.
The Crew ontwikkelde een campagne gericht op de gehele Belgische bevolking. Enerzijds via drukwerk dat in ziekenhuizen wordt verspreid en anderzijds via digitaal materiaal bestemd voor de sociale media.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]