Naar aanleiding van De Week van het Hart heeft de Cardiologische Liga een campagne gelanceerd om mensen bewust te maken van de risico's die gepaard gaan met onze slechte gewoonten, zoals roken, slechte voeding en gebrek aan lichaamsbeweging. Die hebben allemaal een negatieve invloed op ons hart en onze bloedvaten.
‘De slechte gewoontes verouderen uw hart’ wil aantonen dat een evenwichtige levensstijl essentieel is om een optimale hartleeftijd te behouden, meer bepaald door middel van een online tool waarmee je de leeftijd van je hart kunt schatten. Het doel is de bewustwording vergroten over het feit dat het hart kan lijden onder onze slechte levensgewoonten. De site biedt ook praktisch advies over welke stappen je moet nemen voor een gezondere levensstijl.
The Crew stelde een 360° campagne voor, met inbegrip van radio, SoMe, guerillamarketing, straatinterviews, een brochure en POS materiaal.
Credits
Customer: Belgische Cardiologische Liga
Contacts: Rik Vanhoof / Audrey Velghe
Strategist: Damien Walckiers
Art director: Delfina Veron Chavanne
Account Manager: Ingrid Bedoyan
Motion design & animation: Tim Tassent
Campaign manager & Data analyst: Rik Peetermans
Production house: DeLaProd
Sound studio: BleuNuit
Special thanks to:
- Constance Waerseggers (interviewer)
- Cup 28
- Clair/Obscur
- Canette
- Alto Galleria jewels
- Lawrence Kazan