The Crew en Cardiologische Liga berekenen je hartleeftijd

Crea / News

Naar aanleiding van De Week van het Hart heeft de Cardiologische Liga een campagne gelanceerd om mensen bewust te maken van de risico's die gepaard gaan met onze slechte gewoonten, zoals roken, slechte voeding en gebrek aan lichaamsbeweging. Die hebben allemaal een negatieve invloed op ons hart en onze bloedvaten.
 
‘De slechte gewoontes verouderen uw hart’ wil aantonen dat een evenwichtige levensstijl essentieel is om een optimale hartleeftijd te behouden, meer bepaald door middel van een online tool waarmee je de leeftijd van je hart kunt schatten. Het doel is de bewustwording vergroten over het feit dat het hart kan lijden onder onze slechte levensgewoonten. De site biedt ook praktisch advies over welke stappen je moet nemen voor een gezondere levensstijl.

The Crew stelde een  360° campagne voor, met inbegrip van radio, SoMe, guerillamarketing, straatinterviews, een brochure en POS materiaal.

Credits

Customer: Belgische Cardiologische Liga

Contacts: Rik Vanhoof / Audrey Velghe

Strategist: Damien Walckiers

Art director: Delfina Veron Chavanne

Account Manager: Ingrid Bedoyan

Motion design & animation: Tim Tassent

Campaign manager & Data analyst: Rik Peetermans

Production house: DeLaProd

Sound studio: BleuNuit

Special thanks to:

  • Constance Waerseggers (interviewer)
  • Cup 28
  • Clair/Obscur
  • Canette
  • Alto Galleria jewels
  • Lawrence Kazan