THE CREW EN DE CARDIOLOGISCHE LIGA ONTMASKEREN DE SLUIPMOORDENAAR

Atherosclerose is de oorzaak van de meeste hart- en vaatziekten en is volgens de Wereldgezondheidsorganisatie de belangrijkste doodsoorzaak ter wereld. 15 miljoen doden per jaar wereldwijd en 750.000 mensen getroffen in België.
Dit zijn angstaanjagende cijfers, die de Cardiologische Liga en The Crew ertoe hebben aangezet om een nieuwe schokkende bewustmakingscampagne uit te voeren, gezien de ernst van het onderwerp. The Crew kwam met het idee om een wereld rond de sluipmoordenaar te creëren, met:
- de voorbereiding van verschillende brieven van de moordenaar aan zijn slachtoffers;
- een brochure als de kaart van een detective op zoek naar de seriemoordenaar;
- getuigenissen van slachtoffers die geïnterviewd worden in een tv-journaalsfeer.

De campagne loopt de hele maand juni op de sociale netwerken en website van de Liga, op de DOOH van JCDecaux, via posters en brochures in ziekenhuizen en medische centra, en op YouTube met een video die het verhaal vertelt van 2 mensen die aan de ziekte lijden - Sigurd en Carla.
Staat je naam op zijn lijst? Een advies... Bescherm jezelf voordat atherosclerose je vindt!

Credits:
Client
Belgische Cardiologische Liga
Strategic planner
Damien Walckiers
Creatives
Delfina Veron Chavanne
Zoé Quertigniez
Copywriter
Emma Decock
Graphic Designers
Zoé Quertigniez
Johan Van Ransbeek
Account Director
Joëlle Belangé
Campaign Manager/Data Analyst
Rik Peetermans
Production
Vidos: Echo Echo

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






