Seqalis (Belgian Contract Research Organization) was op zoek naar een effectieve manier om nieuwe prospects aan te trekken en zijn naamsbekendheid te vergroten. The Crew kon het merk ondersteunen bij het identificeren van zijn USP, het qTCR-Seq-analyseplatform. Dit opende de weg voor het project “Panel Live en Q&A”, een online panel gevolgd door een live vraag- en antwoordsessie met gerenommeerde experts. Het onderwerp? "Immunotherapieën: nieuwe perspectieven voor de behandeling van patiënten met kanker".
Dit bood een kans voor Seqalis om zijn geavanceerde diensten te presenteren en deelnemers te betrekken die rechtstreeks contact hadden met internationale experts op dit gebied. De creatie van het panel omvatte de creatie van het concept, de voorbereiding van de inhoud, de organisatie van de productie, een sociale media- en e-mailcampagne, evenals een webpagina waarmee gegevens konden worden verzameld. Het panel is nog steeds zichtbaar op de website van Seqalis.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]