The Crew en Seqalis maken een punt in de wereld van de life sciences

Seqalis (Belgian Contract Research Organization) was op zoek naar een effectieve manier om nieuwe prospects aan te trekken en zijn naamsbekendheid te vergroten. The Crew kon het merk ondersteunen bij het identificeren van zijn USP, het qTCR-Seq-analyseplatform. Dit opende de weg voor het project “Panel Live en Q&A”, een online panel gevolgd door een live vraag- en antwoordsessie met gerenommeerde experts. Het onderwerp? "Immunotherapieën: nieuwe perspectieven voor de behandeling van patiënten met kanker".
Dit bood een kans voor Seqalis om zijn geavanceerde diensten te presenteren en deelnemers te betrekken die rechtstreeks contact hadden met internationale experts op dit gebied. De creatie van het panel omvatte de creatie van het concept, de voorbereiding van de inhoud, de organisatie van de productie, een sociale media- en e-mailcampagne, evenals een webpagina waarmee gegevens konden worden verzameld. Het panel is nog steeds zichtbaar op de website van Seqalis.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]