Seqalis (Belgian Contract Research Organization) was op zoek naar een effectieve manier om nieuwe prospects aan te trekken en zijn naamsbekendheid te vergroten. The Crew kon het merk ondersteunen bij het identificeren van zijn USP, het qTCR-Seq-analyseplatform. Dit opende de weg voor het project “Panel Live en Q&A”, een online panel gevolgd door een live vraag- en antwoordsessie met gerenommeerde experts. Het onderwerp? "Immunotherapieën: nieuwe perspectieven voor de behandeling van patiënten met kanker".
Dit bood een kans voor Seqalis om zijn geavanceerde diensten te presenteren en deelnemers te betrekken die rechtstreeks contact hadden met internationale experts op dit gebied. De creatie van het panel omvatte de creatie van het concept, de voorbereiding van de inhoud, de organisatie van de productie, een sociale media- en e-mailcampagne, evenals een webpagina waarmee gegevens konden worden verzameld. Het panel is nog steeds zichtbaar op de website van Seqalis.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]