The Crew en Wondercar bevinden zich samen in niemandsland
Regen of zonneschijn, voorkomen is beter dan genezen! Na de lancering van carrosserie-netwerk Wondercar lanceerde Wondergroup (onderdeel van de D'Ieteren Group) ruim een jaar geleden Wonderservice, een netwerk van vertrouwde multimerk garages: van diagnose tot auto-onderhoud, de Wonderservice experts bieden elk type service om voertuigen in goede staat te houden.
Begin 2024 begon The Crew te werken aan de allereerste campagne van het merk met twee doelstellingen voor ogen:
- Vergroot de brand awareness doorheen doelgroepen (voornamelijk ouders tussen 35-50 jaar).
- De brand positioning en zijn user-centric aanpak weergeven.
Met een humoristische benadering ontwikkelde The Crew twee films waarin een gezin in niemandsland terechtkomt wanneer de auto het begeeft.
Het regent pijpenstelen, de auto heeft pech en de rook stroomt uit de motorkap. Terwijl de vader naar een oplossing zoekt, wachten de moeder en hun twee kinderen ongeduldig aan de kant van de weg wanneer er plotseling een auto met hoge snelheid voorbijrijdt en de vader nat spettert. De kinderen lachen om hun doorweekte vader. Denk je dat een douche altijd verfrissend is? Wedden dat je toch liever thuis doucht!
De boodschap richt zich op preventie, met de volgende call to action: "Kom eerder naar Wonderservice".
Het concept is voornamelijk gedeclineerd naar verschillende digitale media en affiches. Het gerucht gaat dat het sneeuwseizoen voor de deur staat en dat er weer een film onthuld gaat worden met een gevoel van verwondering.
Credits:
Client : Wonderservice
Agence : The Crew team
Maison de production : Qui a tué Joe