The Crew slaapt beter met de Belgische Hartliga

Wist u dat de gezondheid van hart en bloedvaten niet alleen afhangt van een goed dieet en lichaamsbeweging? Tijdens de Hartweek 2022, georganiseerd door de Belgische Hartliga, heeft The Crew aandacht gevraagd voor de impact van slaapstoornissen op de cardiovasculaire gezondheid. De campagne was bedoeld om mensen te informeren en uiteindelijk aan te moedigen voor hun hart te zorgen.
Het bureau ontwikkelde een sterk en passend concept, "Hoe goed slaap je?", dat mensen direct aanspreekt, de aandacht trekt en alle slaapstoornissen met elkaar verbindt via krachtige storytelling. Om zoveel mogelijk mensen te bereiken, werd de campagne gebruikt op posters, in de pers, op de radio (een scenario dat verwees naar het liedje "Frère Jacques"), in de sociale media, dit alles door middel van acties in ziekenhuizen.
Er liep ook een marketing-actie in samenwerking met de MIVB. Om 5 uur 's ochtends filmde het bureau de reactie van de reizigers terwijl ze hen een... kussen gaven! De boodschappen op de kussens nodigden hen uit om na te denken over het verband tussen slaap en hartgezondheid.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]