The Crew slaapt beter met de Belgische Hartliga

Wist u dat de gezondheid van hart en bloedvaten niet alleen afhangt van een goed dieet en lichaamsbeweging? Tijdens de Hartweek 2022, georganiseerd door de Belgische Hartliga, heeft The Crew aandacht gevraagd voor de impact van slaapstoornissen op de cardiovasculaire gezondheid. De campagne was bedoeld om mensen te informeren en uiteindelijk aan te moedigen voor hun hart te zorgen.
Het bureau ontwikkelde een sterk en passend concept, "Hoe goed slaap je?", dat mensen direct aanspreekt, de aandacht trekt en alle slaapstoornissen met elkaar verbindt via krachtige storytelling. Om zoveel mogelijk mensen te bereiken, werd de campagne gebruikt op posters, in de pers, op de radio (een scenario dat verwees naar het liedje "Frère Jacques"), in de sociale media, dit alles door middel van acties in ziekenhuizen.
Er liep ook een marketing-actie in samenwerking met de MIVB. Om 5 uur 's ochtends filmde het bureau de reactie van de reizigers terwijl ze hen een... kussen gaven! De boodschappen op de kussens nodigden hen uit om na te denken over het verband tussen slaap en hartgezondheid.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]