The Crew heeft een communicatiecampagne ontwikkeld in samenwerking met de Algemene Directie Civiele Veiligheid om het beroep van brandweer te promoten.
De bedoeling is om de brandweer beter bekend te maken bij het grote publiek en te tonen welke taken ze voor de bevolking uitvoert. De campagne zet ook het administratief en technisch personeel van de brandweer in de kijker.
In de campagne wordt de brandweer voorgesteld als één grote familie, bestaande uit verschillende leden die elk een bepaalde functie vervullen.
Een digitale campagne is officieel gelanceerd mid november en zal gedurende vier weken te zien zijn op de sociale media (Instagram, YouTube, Facebook en Snapchat).
Er zijn vier filmpjes van 30 seconden gemaakt die de verschillende functies binnen de brandweer belichten.
Tegelijkertijd is er apparatuur ontwikkeld voor hulpverleningszones en de brandweerscholen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]