The Crew toont de brandweer als één grote familie
The Crew heeft een communicatiecampagne ontwikkeld in samenwerking met de Algemene Directie Civiele Veiligheid om het beroep van brandweer te promoten.
De bedoeling is om de brandweer beter bekend te maken bij het grote publiek en te tonen welke taken ze voor de bevolking uitvoert. De campagne zet ook het administratief en technisch personeel van de brandweer in de kijker.
In de campagne wordt de brandweer voorgesteld als één grote familie, bestaande uit verschillende leden die elk een bepaalde functie vervullen.
Een digitale campagne is officieel gelanceerd mid november en zal gedurende vier weken te zien zijn op de sociale media (Instagram, YouTube, Facebook en Snapchat).
Er zijn vier filmpjes van 30 seconden gemaakt die de verschillende functies binnen de brandweer belichten.
Tegelijkertijd is er apparatuur ontwikkeld voor hulpverleningszones en de brandweerscholen.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]