The Crew toont de brandweer als één grote familie

The Crew heeft een communicatiecampagne ontwikkeld in samenwerking met de Algemene Directie Civiele Veiligheid om het beroep van brandweer te promoten.
De bedoeling is om de brandweer beter bekend te maken bij het grote publiek en te tonen welke taken ze voor de bevolking uitvoert. De campagne zet ook het administratief en technisch personeel van de brandweer in de kijker.
In de campagne wordt de brandweer voorgesteld als één grote familie, bestaande uit verschillende leden die elk een bepaalde functie vervullen.
Een digitale campagne is officieel gelanceerd mid november en zal gedurende vier weken te zien zijn op de sociale media (Instagram, YouTube, Facebook en Snapchat).
Er zijn vier filmpjes van 30 seconden gemaakt die de verschillende functies binnen de brandweer belichten.
Tegelijkertijd is er apparatuur ontwikkeld voor hulpverleningszones en de brandweerscholen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]