The Cube analyseert de paardenvleescrisis
The cube heeft zich onlangs gericht op de onthullingen en reacties in de media over de paardenvleescrisis. Dankzij de expertise van zijn analisten heeft de onderzoekspool kunnen reconstrueren hoe de sociale netwerken en de Franstalige en Nederlandstalige schrijvende pers die voedselcrisis hebben verslagen. The cube heeft zich in het bijzonder toegespitst op Findus, het merk dat de eerste maand van de crisis voortdurend onder vuur lag omdat het absoluut niet voorbereid was om te reageren op een dergelijk grote crisis. Het verdict is onherroepelijk. De consumenten hebben het gebrek aan transparantie, communicatie en crisisbeheer bij Findus onmiddellijk en meedogenloos afgestraft... Met waarschijnlijk ernstige gevolgen voor de verkoop van hun producten ... maar daarvan zullen we waarschijnljk nooit de ware omvang kennen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]