The Cube analyseert de paardenvleescrisis
The cube heeft zich onlangs gericht op de onthullingen en reacties in de media over de paardenvleescrisis. Dankzij de expertise van zijn analisten heeft de onderzoekspool kunnen reconstrueren hoe de sociale netwerken en de Franstalige en Nederlandstalige schrijvende pers die voedselcrisis hebben verslagen. The cube heeft zich in het bijzonder toegespitst op Findus, het merk dat de eerste maand van de crisis voortdurend onder vuur lag omdat het absoluut niet voorbereid was om te reageren op een dergelijk grote crisis. Het verdict is onherroepelijk. De consumenten hebben het gebrek aan transparantie, communicatie en crisisbeheer bij Findus onmiddellijk en meedogenloos afgestraft... Met waarschijnlijk ernstige gevolgen voor de verkoop van hun producten ... maar daarvan zullen we waarschijnljk nooit de ware omvang kennen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


